Number of the records: 1  

10 smrtelných marketingových hříchů

  1. Title 10 smrtelných marketingových hříchů : jak je rozpoznat a nespáchat
    Author infoPhilip Kotler, překlad: Jiří Adamík, Josef Malý
    Author Kotler Philip
    Another authors Adamík Jiří (Translator)
    Malý Josef (Translator)
    Issue dataPraha : Grada Publishing , 2005. - 139 s.
    ISBN80-247-0969-4
    Document kindmonographs
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * firmy * analýza trhu * zákazníci * správanie spotrebiteľa * výskum * konkurencia * zamestnanci * vzťahy dodávateľsko-odberateľské * obchod * plánovanie * produkty * komunikácia * značky výrobkov * efektívnosť ekonomická * technológie nové * poradenstvo
    DatabaseBOOKS
    Copy count9, currently available 6, at library only 3
    Call number796549, 796550, 796610, 796623, 804382, 804900-804902, 819204

    Call numberLocationSublocationInfo
    796549SEKSklad knižničného fonduavailaible
    796550SEKSklad knižničného fonduavailaible
    796610SEKSklad knižničného fonduavailaible
    796623SEKVšeobecná študovňaIn-Library Use Only
    804900SEKPobočka SEK Košiceavailaible
    804901SEKPobočka SEK Košiceavailaible
    804902SEKPobočka SEK KošiceIn-Library Use Only
    819204SEKSklad knižničného fonduavailaible
    804382FPMKnižnica Fakulty podnikového manažmentuIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.