Number of the records: 1  

Využitie stratégie CRM pri obsluhe trhov v globálnom marketingovom prostredí

  1. SYS0023773
    LBL
      
    01529naa$$2200241$$$450$
    005
      
    20231114074824.0
    100
      
    $a 20050112a2004łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Využitie stratégie CRM pri obsluhe trhov v globálnom marketingovom prostredí $f Gabriela Bartáková
    330
      
    $a CRM ako nová marketingová stratégia a proces neustáleho zhromažďovania údajov zo všetkých miest kontaktu so zákazníkom a ich následnej transformácie do podoby strategických znalostí pre vybudovanie dlhodobého ziskového vzťahu s kľúčovými zákazníkmi. Operatívny a analytický charakter aktivít pri uplatňovaní CRM v praxi. Prostredky pre riadenie vzťahov so zákazníkmi. Telefónné centrum, obchodné oddelenie, webovská hĺbková analýza. Využitie princípov integrovanej marketingovej komunikácie pri budovaní vzťahov so zákazníkmi.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0069702 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $e časopis České marketingové společnosti $v Roč. 14, č. 4 (2004), s. 22-24 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2004
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003197 $a manažment strategický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020441 $a Bartáková $b Gabriela $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20050112 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.