Number of the records: 1
Využitie stratégie CRM pri obsluhe trhov v globálnom marketingovom prostredí
SYS 0023773 LBL 01529naa$$2200241$$$450$ 005 20231114074824.0 100 $a 20050112a2004łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Využitie stratégie CRM pri obsluhe trhov v globálnom marketingovom prostredí $f Gabriela Bartáková 330 $a CRM ako nová marketingová stratégia a proces neustáleho zhromažďovania údajov zo všetkých miest kontaktu so zákazníkom a ich následnej transformácie do podoby strategických znalostí pre vybudovanie dlhodobého ziskového vzťahu s kľúčovými zákazníkmi. Operatívny a analytický charakter aktivít pri uplatňovaní CRM v praxi. Prostredky pre riadenie vzťahov so zákazníkmi. Telefónné centrum, obchodné oddelenie, webovská hĺbková analýza. Využitie princípov integrovanej marketingovej komunikácie pri budovaní vzťahov so zákazníkmi. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0069702 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $e časopis České marketingové společnosti $v Roč. 14, č. 4 (2004), s. 22-24 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2004 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003197 $a manažment strategický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020441 $a Bartáková $b Gabriela $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20050112 $g AACR2
Number of the records: 1