Number of the records: 1
Audit komunikačných nástrojov marketingovej komunikácie
Title Audit komunikačných nástrojov marketingovej komunikácie Author info Miroslava Szarková Author Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 2, č. 3-4 (2004), s. 22-23. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords komunikácia marketingová * nástroje marketingové * direct mailing * reklama * výstavy * financie * audit * podnik malý * podnik stredný Annotation Podstata auditu komunikačných nástrojov marketingovej komunikácie. Ekonomická rovina auditu. Výber komunikačných nástrojov na marketingovú komunikáciu ovplyvnený finančnými zdrojmi podniku. Komunikačné nástroje marketingovej komunikácie. Výsledky auditu komunikačných nástrojov marketingovej komunikácie v sledovanom období -r.2002 a 2003 v malých a stredných podnikoch na Slovensku. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E04 01591-001, dokument vo fonde SEK References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 1-4
article
Number of the records: 1