Number of the records: 1  

Audit komunikačných nástrojov marketingovej komunikácie

  1. Title Audit komunikačných nástrojov marketingovej komunikácie
    Author infoMiroslava Szarková
    Author Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 2, č. 3-4 (2004), s. 22-23. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia marketingová * nástroje marketingové * direct mailing * reklama * výstavy * financie * audit * podnik malý * podnik stredný
    AnnotationPodstata auditu komunikačných nástrojov marketingovej komunikácie. Ekonomická rovina auditu. Výber komunikačných nástrojov na marketingovú komunikáciu ovplyvnený finančnými zdrojmi podniku. Komunikačné nástroje marketingovej komunikácie. Výsledky auditu komunikačných nástrojov marketingovej komunikácie v sledovanom období -r.2002 a 2003 v malých a stredných podnikoch na Slovensku.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE04 01591-001, dokument vo fonde SEK
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.