Number of the records: 1
Riešenie reklamácie - prvok starostlivosti o zákazníka
Title Riešenie reklamácie - prvok starostlivosti o zákazníka Translation Complaint Resolution - An Element of Customer Care Author info Mária Dzurová, Miroslav Mariaš, Jozef Čimo Author Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Mariaš Miroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Acta academica karviniensia. Č. 2 (2004), s. 41- 58. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2004. ISSN 1212-415X Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords starostlivosť o zákazníkov * reklamácie * pojmy * tovar * kvalita * ochrana spotrebiteľa * zodpovednosť za vady * legislatíva Annotation Pojem reklamácia. Analýza reklamácií. Štruktúra reklamácií podľa viacerých kritérií. Príčiny a miesto vzniku reklamácií. Koncepcia starostlivosti o zákazníkov. Predpoklady vybavovania reklamácií. Administratívne nároky a doklady pre vybavovanie reklamácií. Zodpovednosť za vybavovanie a evidencia reklamácií. Proces vybavovania a analýza reklamácií. Typové príklady reklamácií. Špecifické reklamácie. Public work category Scientific titles in foreign not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E04 00651-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 1-2
article
Number of the records: 1