Number of the records: 1
Názvoslovie jednotlivých typov predajní
Title Názvoslovie jednotlivých typov predajní Author info Kristína Viestová Author Viestová Kristína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc.. S. 66-68. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. ISBN 80-225-1185-4 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.17 - Inštitúcie a inštitucionálne formy obchodnej činnosti Keywords predajne * veľkopredajne * hypermarkety * definície * terminológia * Slovensko * Európa Annotation Definícia pojmu predajňa. Predajňa okrem toho, že plní funkciu realizácie potrieb spotrebiteľov a realizácie tovaru a služieb v národohospodárskom ponímaní, plní aj funkciu tvorcu životného prostredia , prvku podnikateľských aktivít mesta, regiónu. Typy predajní vznikajú kombináciou a variovaním sortimentu, foriem predaja, veľkosťou predajnej plochy, alokáciou, cenovou úrovňou a ďalším. Veľkopredajňa (Supermarket, Supermarkt, Supersam), veľkokapacitná veľkopredajňa (Superstore), obria veľkopredajňa (Hypermarket) - definície. Názov minimarket - nie je odbornou literatúrou definovaný. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1