Number of the records: 1  

Škály - nástroje merania v marketingovom výskume

  1. Title Škály - nástroje merania v marketingovom výskume
    Author infoDagmar Klepochová
    Author Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc.. S. 88-91. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. ISBN 80-225-1185-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords výskum * marketing * škály * postoje * metódy * škálovanie
    AnnotationMeranie psychologických faktorov v marketingovom výskume. Na meranie postojov a motivačných prejavov sa v marketingovom výskume využívajú škály: číselné, verbálne, grafické, unipolárne alebo bipolárne, odstupňované alebo kontinuálne. Ich definície. Najčastejšie používané techniky merania postojov, ktoré vyvinuli vedci zaoberajúci sa skúmaním správania sú: Likertova stupnica, Thurstonova diferenciálna škála, škála sémantického diferenciálu.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.