Number of the records: 1  

Zaskočí "ad-skipping" TV reklamu ?

  1. Title Zaskočí "ad-skipping" TV reklamu ?
    Author infoĽubica Christophoryová
    Author Christophoryová Ľubica
    Source document Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. Roč. 12, č. 5 (máj 2005), s. 27. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 621.39 - Oznamovacia elektrotechnika
    Keywords reklama * televízia * médiá * prognózy
    AnnotationDigitálne videorekordéry (PVR) umožňujúce prednahrávanie TV vysielania prinášajú mediálnym expertom nemalé obavy o budúcnosť TV reklamy. Funkcia ad-skipping ju totiž umožňuje pri nahrávaní preskakovať. Ad-skipping môže byť dôležitým impulzom zmeny vo vzťahu spotrebiteľov k reklame. Televíziu bude potrebné znovuobjaviť ako reklamné médium. Reklama bude pravdepodobne naďalej strácať masový charakter, stane sa adresnejšou, osobnejšou. Interaktivita ju priblíži k internetovej reklame, priamym zameraním sa priblíži k direct marketingu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-6 + 8 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.