Number of the records: 1  

Kvantitativní a kvalitativní výzkum a jak je využít

  1. SYS0038916
    LBL
      
    01547naa$$2200313$$$450$
    005
      
    20231018125849.3
    100
      
    $a 20060222a2006łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Kvantitativní a kvalitativní výzkum a jak je využít $f Jitka Vysekalová, Jan Herzmann
    330
      
    $a Voľba výskumnej metodiky a rozdiely medzi kvantitatívnym a kvalitatívnym výskumom. Kvantitatívny prístup k výskumu komerčnej komunikácie. Využívanie sociologických a psychologických nástrojov ako aj matematických a štatistických prostriedkov. Metódy využívané pre popis jednotlivých javov: 1. Klasifikácia 2. Meranie 3. Škálovanie 4.Odhady 5. Porovnávanie 6. Testovanie hypotéz
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0109586 $1 011 $a 1211-7315 $1 200 1 $a Marketing magazine $v Roč. 10, č. 2 ((únor 2006), s. 14-18 $1 210 $a Praha $c Mladá fronta $d 2006
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003332 $a metódy výskumu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006284 $a štatistika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003232 $a matematika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006575 $a tovar
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    675
      
    $a 001.891/.892 $v 1. stred. $z cze $T . $3 eu_un_auth*h0000005 $x Výskum. Vývoj
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0052858 $a Vysekalová $b Jitka $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0001614 $a Herzmann $b Jan $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20060222 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.