Number of the records: 1
Kvantitativní a kvalitativní výzkum a jak je využít
SYS 0038916 LBL 01547naa$$2200313$$$450$ 005 20231018125849.3 100 $a 20060222a2006łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Kvantitativní a kvalitativní výzkum a jak je využít $f Jitka Vysekalová, Jan Herzmann 330 $a Voľba výskumnej metodiky a rozdiely medzi kvantitatívnym a kvalitatívnym výskumom. Kvantitatívny prístup k výskumu komerčnej komunikácie. Využívanie sociologických a psychologických nástrojov ako aj matematických a štatistických prostriedkov. Metódy využívané pre popis jednotlivých javov: 1. Klasifikácia 2. Meranie 3. Škálovanie 4.Odhady 5. Porovnávanie 6. Testovanie hypotéz 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0109586 $1 011 $a 1211-7315 $1 200 1 $a Marketing magazine $v Roč. 10, č. 2 ((únor 2006), s. 14-18 $1 210 $a Praha $c Mladá fronta $d 2006 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003332 $a metódy výskumu 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006284 $a štatistika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003232 $a matematika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006575 $a tovar 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 675 $a 001.891/.892 $v 1. stred. $z cze $T . $3 eu_un_auth*h0000005 $x Výskum. Vývoj 700 -1
$3 eu_un_auth*p0052858 $a Vysekalová $b Jitka $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0001614 $a Herzmann $b Jan $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20060222 $g AACR2
Number of the records: 1