Number of the records: 1  

Obchodná terminológia, frazeológia a frazémy

  1. Title Obchodná terminológia, frazeológia a frazémy
    Author infoMikuláš Šupín
    Author Šupín Mikuláš
    Source document Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/0478/03 v redakcii Kristíny Viestovej. S. 39-45. - Bratislava : Katedra marketingu OBF EU, 2005 / Viestová Kristína ; Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu ; Obchodná fakulta EU Katedra marketingu. ISBN 80-225-2102-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 8 - Jazykoveda. Filológia. Literatúra
    Keywords terminológia * obchod * prekladatelia * pojmy * jazyky cudzie
    AnnotationNové problémy a dimenzie vyplývajúce z aktuálnej potreby tvorby novej odbornej terminológie z oblasti obchodu. Ide predovšetkým o problém adekvátneho zachytenia prebiehajúcich zmien (otázka výberu prameňov, ich hodnovernosti), prístupnosti a spoľahlivosti inojazyčných prameňov, odborného i jazykového posúdenia a zhodnotenia novozískaného materiálu (štatút nových slov, konkurencia cudzích a domácich termínov, vzťah existujúcej normy a živej odbornej praxe či spisovnej a nespisovnej vrstvy terminológie a pod.) Frazeológia a frazémy.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.