Number of the records: 1  

Finančný plán ako nástroj zvyšovania hodnoty podniku

  1. Title Finančný plán ako nástroj zvyšovania hodnoty podniku
    Author infoAlena Tóthová
    Author Tóthová Alena EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2005 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave. S. 463-466. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU v Bratislave, 2005 / Majtán Miroslav ; Lulkovičová Ľudmila ; Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2005 Medzinárodná vedecká konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta podnikového manažmentu. ISBN 80-225-2107-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.2 - Plánovanie. Programy. Plány. Plánovacie pomôcky
    Keywords podnik * analýzy * rozbory činnosti podnikovej * plán finančný * plán podnikový * prognózy podnikové * hodnota podniku
    AnnotationDobre zostavený a motivujúci finančný plán poukazuje na dôležitú úlohu marketingu a tou je, že trh si musí podnik ovplyvňovať požadovaným smerom. Východiskom pre tvorbu finančného plánu musí byť dôkladná externá a interná analýza podniku a taktiež vypracovaná stratégia budúceho rozvoja podniku. Existuje množstvo faktorov, ktoré na tvorbu finančného plánu majú vplyv a odrazia sa v jeho výsledkoch - v projekcii finančných a ostatných ukazovateľov a v hodnote podniku. Ak chce podnik do budúcnosti zvýšiť svoju hodnotu, stoja kontrolóri a pracovníci zabezpečujúci tvorbu finančného plánu pred úlohou, ako a akým spôsobom to docieliť.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE05 00291-059, FPM - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.