Number of the records: 1
Možnosti focus groups v psychologickom výskume spotrebiteľského správania
Title Možnosti focus groups v psychologickom výskume spotrebiteľského správania Author info Martin Štulrajter, Kornélia Horváthová Author Štulrajter Martin Co-authors Horváthová Kornélia Source document Dni otvorených dverí 2006 - 8. ročník : vedecké konferencie k ďalšiemu vzdelávaniu na univerzitách, manažmentu, znalectvu a odborný seminár k marketingu. S. 274-282. - Bratislava : Centrum ďalšieho vzdelávania Ekonomickej univerzity, 2006 / Porvazník Ján ; Mosná Jaroslava ; Dni otvorených dverí 2005 Konferencia ; Rozvoj ďalšieho vzdelávania v podmienkach vysokých škôl a skúsenosti s využívaním finančných zdrojov podporných fondov Konferencia ; Manažment 2006 Príprava ľudí na manažérsku kompetentnosť Konferencia ; Problémy ohodnocovania majetku podnikov Konferencia. ISBN 80-225-2175-2 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords správanie spotrebiteľa * výskum psychologický * marketing * výskum * metódy Annotation Focus groups (FG) predstavujú výskumný nástroj, ktorý slúži na generovanie poznania. Focus group je "technika" zberu dát. Kedy realizovať výskum prostredníctvom focus group a kedy nie. Výskum je v prvom rade otázka. V čom spočíva kvalita kvalitatívneho výskumu. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1