Number of the records: 1
Metódy merania cenovej citlivosti ako nástroj tvorby cien
SYS 0049909 LBL 02045naa$$2200409$$$450$ 005 20240502071556.8 100 $a 20061130a2005łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Metódy merania cenovej citlivosti ako nástroj tvorby cien $f Júlia Lipianska, Mária Hasprová, Štefan Žák 330 $a Analýza citlivosti zákazníka na ceny prostredníctvom sledovania cenovej elasticity. Vplyv elasticity dopytu a cenových zmien na celkové tržby. Metódy merania cenovej citlivosti z pohľadu cenového výskumu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0089355 $1 011 $a 1336-4103 $1 200 1 $a Ekonomika a manažment podniku $e časopis pre ekonomickú teóriu a prax = journal for economic theory an practice $d Economics and business management $v č. 1 (2005), s. 52-63 $1 210 $a Košice $c Výskumný ústav stavebnej informatiky $d 2005 541 1-
$a Methods of price sensibility measurement as a tool for pricing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001481 $a citlivosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005179 $a pružnosť cenová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006662 $a tvorba cien 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005180 $a pružnosť dopytu 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001376 $a ceny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005508 $a rozhodovanie manažérske 675 $a 338.5 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000174 $x Ceny. Tvorba cien. Druhy cien 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048953 $a Lipianska $b Júlia $p EUBOBFKMA $9 33,3 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0029426 $a Hasprová $b Mária $f 1970- $p EUBOBFKMA $9 33,3 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0049062 $a Žák $b Štefan $f 1971- $p EUBOBFKMA $9 33,3 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20061130 $g AACR2
Number of the records: 1