Number of the records: 1  

Broadening of the CRM concept - the integrated relationship culture

  1. Title Broadening of the CRM concept - the integrated relationship culture
    Author infoDagmar Lesáková, Florian Huber
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Huber Florian
    Source documentCRM 2006. Customer relationship management´06 : The International Scientific Conference. S. 118-125. - Pardubice : University of Pardubice, 2006. ISBN 8071949094
    NoteIG č. 40/2006
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageGerman
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords riadenie vzťahov so zákazníkmi * kultúra * lojálnosť zákazníkov * komunikácia manažérska * komunikácia marketingová
    AnnotationRozšírenie tradičnej teórie CRM o pojem kultúra integrovaných vzťahov. Vývoj zákazníckej lojality, optimálne a efektívne väzby so zákazníkom a podpora spotrebiteľa.
    Public work categoryScientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 00856-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.