Number of the records: 1  

CRM - spolupráce v péči o trh

  1. Title CRM - spolupráce v péči o trh
    Author infoJiří Jelínek
    Author Jelínek Jiří
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 4, č. 3 (březen 2007). - Praha : Economia, 2007
    Direct marketing : společná příloha měsíčníku Trend marketing 3/2007 a týdeníku Marketing & Media 13/2007. s. 10. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systémy informačné * peňažníctvo * banky * poisťovne
    AnnotationZákaznícka databáza ako produkt, ktorého hodnota intenzívnym používaním rastie. CRM systémy v peňažníctve. Firemná zákaznícka databáza ako základ pre vytváranie pevného vzťahu so zákazníkmi. Finančný trh u nás a vo svete s pohľadu využívania CRM systému. U akých produktov je možné využiť efektívny cross-selling s podporou CRM systému.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-12 + 9 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.