Number of the records: 1
Prieskum spokojnosti cestujúcich a hodnotenie kritérií kvality služby
Title Prieskum spokojnosti cestujúcich a hodnotenie kritérií kvality služby Author info Anna Križanová, Martina Valášková Author Križanová Anna Co-authors Valášková Martina Source document Marketing & komunikace. Roč. 17, č. 2 (2007), s. 21-22. - Praha : Česká marketingová společnost, 2007. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 656 - Doprava Keywords doprava integrovaná * doprava osobná * doprava hromadná * služby dopravné * kvalita * cestujúci * spokojnosť zákazníkov * meranie Annotation Metóda merania spokojnosti zákazníkov v podnikoch hromadnej osobnej dopravy - účasníkov integrovaného dopravného systému. Hodnotenie kritérií kvality služby v integrovanom dopravnom systéme. Navrhnutá metóda merania spokojnosti cestujúcich bola aplikovaná na Žilinský regionálny integrovaný dopravný systém. Uvedenú metodiku je možné použiť vo všetkých integrovaných dopravných systémoch. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-4
article
Number of the records: 1