Number of the records: 1  

Komunikácia ako významný faktor rastu hospodárskych výsledkov podniku

  1. ŠÚBERTOVÁ, Elena. Komunikácia ako významný faktor rastu hospodárskych výsledkov podniku. In Vnútropodnikové komunikačné toky a nástroje v systéme riadenia podniku : zborník príspevkov z medzinárodého vedeckého kolokvia pri príležitosti ukončenia výskumnej úlohy VEGA č. 1/8189/1. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 20-225-1827-1, s. 63-66
    Ohlasy:
    [4] GERTLER, Ľubomíra. Individuálna averzia k riziku a stratégie komunikácie s cieľovými skupinami. In Marketing a médiá, regionálny marketing : zborník z medzinárodného odborného seminára. Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2004. ISBN 80-89034-82-9. S. 18-20.
    [4] JURIKOVÁ, Benita. Výhody exploračných metód pre diagnostiku komunikačných zručností manažérov. In Marketing a médiá, regionálny marketing : zborník z medzinárodného odborného seminára. Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2004. ISBN 80-89034-82-9. S. 34-36.
    [4] SZARKOVÁ, Miroslava. Spotrebiteľské správanie a modely rozhodovania ako objekt marketingovej komunikácie spotrebiteľa. In Marketing a médiá, regionálny marketing : zborník z medzinárodného odborného seminára. Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2004. ISBN 80-89034-82-9. S. 95-97.
    [4] JURIKOVÁ, Benita. Obchodné podnikanie a e-komunikácia. In Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 35. výročia vzniku Obchodnej fakulty konanej pod záštitou podpredsedu vlády SR Ivana Mikloša. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM. 2004. ISBN 80-225-1904-9, s. 212-215.
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.