Number of the records: 1
Analýza imidžu vzdelávacej inštitúcie z aspektu marketingovej komunikácie na trhu vzdelávania
Title Analýza imidžu vzdelávacej inštitúcie z aspektu marketingovej komunikácie na trhu vzdelávania Author info Miroslava Szarková Author Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 6, č. 3 (September 2007), s. 126-134. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732 Výstup z projektu VEGA 1/4592/07 Systémy a procesy strategického manažmentu
Note VEGA 1/4592/07 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords imidž * komunikácia marketingová * vzdelávanie * školy vysoké * prieskum informačný * psychológia Annotation Teoretické vymedzenie imidžu vzelávacej inštitúcie. Faktory tvoriace imidž vzdelávacej inštitúcie. Miesto imidžu v marketingovej komunikácii. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ (1) - BOOKS No. of Archival Copy E07 00468-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-4
article
Number of the records: 1