Number of the records: 1  

Analýza imidžu vzdelávacej inštitúcie z aspektu marketingovej komunikácie na trhu vzdelávania

  1. Title Analýza imidžu vzdelávacej inštitúcie z aspektu marketingovej komunikácie na trhu vzdelávania
    Author infoMiroslava Szarková
    Author Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 6, č. 3 (September 2007), s. 126-134. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732
    Výstup z projektu VEGA 1/4592/07 Systémy a procesy strategického manažmentu
    NoteVEGA 1/4592/07
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords imidž * komunikácia marketingová * vzdelávanie * školy vysoké * prieskum informačný * psychológia
    AnnotationTeoretické vymedzenie imidžu vzelávacej inštitúcie. Faktory tvoriace imidž vzdelávacej inštitúcie. Miesto imidžu v marketingovej komunikácii.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (1) - BOOKS
    No. of Archival CopyE07 00468-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.