Number of the records: 1  

Strategický marketing

  1. LESÁKOVÁ, Dagmar - ČIMO, Jozef - HANULÁKOVÁ, Eva - MARIAŠ, Miroslav - LUKAČOVIČOVÁ, Zuzana. Strategický marketing. Bratislava : Sprint vfra, 2007. 354 s. ISBN 978-80-89085-92-7
    Ohlasy:
    [4] BALHAR, Vítězslav. Marketing v procese globalizácie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 96 s. [6,820 AH]. ISBN 978-80-225-3157-3.
    [4] LIPIANSKA, Júlia - HASPROVÁ, Mária. Cenové rozhodovanie v marketingu : vybraté problémy. 1. vyd. Bratislava : Sprint dva, 2011. 152 s. [8,22 AH]. Economics. VEGA 1/0047/11. ISBN 978-80-89393-71-8.
    [4] BALHAR, Víťězslav - BALHAR, Vítězslav. Dejiny svetového hospodárstva. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 229 s. [14,554 AH]. ISBN 978-80-225-3267-9.
    [4] NOVACKÁ, Ľudmila. Cestovný ruch, udržateľnosť a zodpovednosť na medzinárodnom trhu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 145 s. [8 AH]. Join research 5608/1477. ISBN 978-80-225-3475-8.
    [4] REHEIS, Markus. Analýza pozície značkových výrobkov na zahraničných trhoch. In Nové prístupy k výskumu zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3209-9, s. 39-54.
    [4] REHEIS, Markus. Theoretische ansätze zu internationalen markteintrittsstrategien. In Nové prístupy k výskumu zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10 [elektronický zdroj]. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3209-9. S. 78-94.
    [4] FOGAŠOVÁ, Veronika. Trendy v marketingu a marketingovej komunikácii v mieste predaja. In Trendy nákupného a spotrebiteľského správania zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3247-1, s. 48-68.
    [4] CHEBEŇ, Juraj. Aktuálne prístupy podnikov v procese tvorby hodnoty pre zákazníka. In Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1, s. 141-146.
    [4] ČIHOVSKÁ, Viera - ČIHOVSKÝ, Martin. Európsky marketing. Bratislava : Sprint dva, 2011. 201 s. [11,90 AH]. ISBN 978-80-89393-36-7.
    [4] CHEBEŇ, Juraj. Strategický marketingový plán : analýza - plánovanie -stratégia a realizácia plánu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 216 s. ISBN 978-80-225-2752-1.
    [4] LABSKÁ, Helena. Zákaznícke karty a nákupné správanie. In Determinanty osobnej spotreby a spotrebiteľského správania seniorov : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0612/12 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3481-9, s. 20-27.
    [4] MAJTÁN, Štefan - NEMEČKOVÁ, Soňa. Marketing firiem pôsobiacich v globálnom prostredí. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2013. ISSN 0323-262X, 2013, roč. 42, č. 1, s. 65-76. VEGA 1/0385/10.
    [4] HASAN, Jamal. Ovplyvňovania zákazníkov nákupným letákom. In Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilňovania konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11 : Bratislava, september 2013. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3686-8. S. 17-24.
    [4] LIPIANSKA, Júlia - HASPROVÁ, Mária. Praktikum z cenového rozhodovania v marketingu. Recenzenti Štefan Žák, Gabriela Pajtinková - Bartáková. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 135 s. [6,51 AH]. VEGA 1/0047/11, VEGA 1/0418/11. ISBN 978-80-225-3696-7.
    [4] KUBICOVÁ, Ľubica. Strategický marketing. 1. vyd. Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita, 2013. 169 s. ISBN 978-80-552-1001-8.
    [4] ORESKÝ, Milan - BALHAR, Vítězslav - ČIHOVSKÁ, Viera - FOLVARČÍKOVÁ, Lucia - FRANCOVÁ, Zuzana - HANULÁKOVÁ, Eva - HASPROVÁ, Mária - LIPIANSKA, Júlia - LOYDLOVÁ, Miroslava - ORGONÁŠ, Jozef - VASIĽOVÁ, Mária. Aplikácie marketingu. Recenzenti Jaroslav Kita, Oľga Drahovská. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 348 s. [23,35 AH]. VEGA 1/0418/11. ISBN 978-80-225-3801-5.
    [1] LESÁKOVÁ, Ľubica. The process of forming the regional innovation strategy. In Acta polytechnica hungarica : journal of applied sciences. Budapest : Budapest university of technology and economics, 2011. ISSN 1785-8860. 2011, vol. 8, no. 1 (special issue), p. 5-22.
    [1] LESÁKOVÁ, Ľubica. Innovations in small and medium enterprises in Slovakia. In Acta polytechnica hungarica : journal of applied sciences. Budapest : Budapest university of technology and economics, 2009. ISSN 1785-8860. 2009, vol. 6, no. 3, p. 23-34.
    [4] ŠPROCHOVÁ, Lenka - JAMBOROVÁ, Erika Mária. Corporate social responsibility as a source of competitive advantage in the application of competitive strategies of banks in Slovakia. In Central and Eastern Europe in the changing business environment : proceedings : 15th international scientific conference : Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia, 29th may 2015. Bratislava : EKONÓM publishing, 2015. ISBN 978-80-225-4085-8. S. 249-259. Dostupné na: http://fir.vse.cz/conference2015/wp-content/uploads/2015/06/proceedings2015.pdf
    [4] ORGONÁŠ, Jozef. Antológia franchisingu. Recenzenti: Júlia Lipianska, Jozef Šétaffy. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. 251 s. [11,82 AH]. ISBN 978-80-225-4136-7.
    [4] ČIHOVSKÁ, Viera - HRDLIČKOVÁ, Veronika - KLIČKOVÁ, Šárka - PAVLIKOVÁ, Marta. Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu. Recenzovali: Jaroslav Kita, Andrej Kriváň. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. 159 s. [10,22 AH]. KEGA 018EU-4/2014. ISBN 978-80-225-4196-1.
    [4] KRAKO, Jakub. Budovanie pozície značky v športe. In Aktuálne problémy spotrebiteľského správania a osobnej spotreby vybraných skupín populácie SR : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4180-0, s. 33-39 CD-ROM.
    [1] LESAKOVA, Lubica. FACTORS INFLUENCING WOMAN'S DECISION TO START THE OWN BUSINESS. In ZNALOSTI PRO TRZNI PRAXI 2015: ZENY PODNIKATELKY V MINULOSTI A SOUCASNOSTI, 2015, pp. 559-565. ISBN 978-80-87533-12-3., Registrované v: WOS
    [2] PETRIKOVA, Hana - STEINHAUSER, Dusan. The determinants of national competitiveness in the ongoing recession in the case of the Republic of Serbia. In ERA OF SCIENCE DIPLOMACY: IMPLICATIONS FOR ECONOMICS, BUSINESS, MANAGEMENT AND RELATED DISCIPLINES (EDAMBA 2015), 2015, pp. 681-691. ISBN 978-80-225-4200-5., Registrované v: WOS
    [4] KITA, Jaroslav - ČIHOVSKÁ, Viera - LIPIANSKA, Júlia - DZUROVÁ, Mária - KITA, Pavol - LOYDLOVÁ, Miroslava - FRANCOVÁ, Zuzana - HASPROVÁ, Mária. Marketing. Recenzovali: Ferdinand Daňo, Róbert Štefko. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2017. 424 s. [28 AH]. Ekonómia. ISBN 978-80-8168-550-7. [Cit. na s. 68, 227, 228, 229, 230, 269, 405]
    [2] PRAVDOVA, Hana. IDENTITY OF SOCIO-CULTURAL ENVIRONMENT: TABOO OF TECHNOCRATIC MARKETERS. In MARKETING IDENTITY: DESIGN THAT SELLS, 2013, pp. 21-37. ISBN 978-80-8105-546-1.
    [1] LESAKOVA, Lubica. MAIN PRIORITIES OF THE INNOVATION POLICY OF THE SLOVAK REPUBLIC. In ZNALOSTI PRO TRZNI PRAXI 2013: VEREJNA EKONOMIKA SOUCASNOST A PERSPEKTIVA, 2013, pp. 133-137. ISBN 978-80-87533-05-5.
    [2] MAJTAN, Stefan - STOFANIKOVA, Martina. MARKETING COMPETITIVE ADVANTAGE WAYS OF IT'S OBTAINING. In AKTUALNE PROBLEMY PODNIKOVEJ SFERY 2012, 2012, pp. 290-297. ISBN 978-80-225-3427-7.
    [2] KISSOVA, Jana. THE INFLUENCE OF COMPETITITVE ADVANTAGE OVER THE VALUE OF A FIRM. In PODNIKANIE A KONKURENCIESCHOPNOSŤ FIRIEM 2010, pp. 155-158. ISBN 978-80-225-2978-5.
    [4] RALBOVSKÝ, Andrej. Predpoklady reverznej logistiky na dosiahnutie cieľov environmentálnej politiky. In Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0134/14. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4307-1, s. 31-44. VEGA 1/0134/14.
    [4] ČIHOVSKÁ, Viera - MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Obchodný manažment. Recenzovali: Jaroslav Kita, Ľubomír Drahovský. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2016. 266 s. [15,1 AH]. Ekonómia. VEGA 1/0178/14. ISBN 978-80-8168-515-6.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.