Number of the records: 1  

Región ako objekt marketingu a tvorby imidžu v cestovnom ruchu

  1. Title Región ako objekt marketingu a tvorby imidžu v cestovnom ruchu
    TranslationRegion as the object of marketing and the creation of image in the tourism
    Author infoAdrián Pavlík
    Author Pavlík Adrián EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Source document Dialóg predstaviteľov verejného a súkromného sektora o spolupráci v cestovnom ruchu : zboník abstraktov : Bratislava, 3-4 may 2007. S. 39. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007
    NoteAbstrakt
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Keywords ruch cestovný * regióny * marketing * imidž
    Public work categoryAbstractions of scientific titles in year-books from home conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 00093-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.