Number of the records: 1
Marketing ve sportovních klubech
Title Marketing ve sportovních klubech Author info Šárka Borkovcová Author Borkovcová Šárka Source document Zvyšovanie konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania : zborník zo sympózia k vedeckému projektu VEGA 1/255/05 a internému grantu 300013/05 v redakcii Vandy Lieskovskej a riešiteľského kolektívu : Košice, 8. január 2007. S. 194-201. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2292-2 Document kind schedule of articles from year books Language Czech Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * šport * Česko * koncepcie * kluby športové Annotation Marketing využívajú športové kluby predovšetkým k získavaniu prostriedku pre zabezpečenie svojej činnosti. Poukázanie na problematiku spojenú s uplatňovaním marketingu a na rozdiely marketingových koncepcií športových klubov, ktoré majú v Českej republike podobu občianskych združení alebo obchodných spoločností a s tým v súvislosti i rozdielne marketingové prístupy. Database ARTICLES
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 78.8 KB from the EU IP address after logging in article
Number of the records: 1