Number of the records: 1  

Marketing ve sportovních klubech

  1. Title Marketing ve sportovních klubech
    Author infoŠárka Borkovcová
    Author Borkovcová Šárka
    Source document Zvyšovanie konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania : zborník zo sympózia k vedeckému projektu VEGA 1/255/05 a internému grantu 300013/05 v redakcii Vandy Lieskovskej a riešiteľského kolektívu : Košice, 8. január 2007. S. 194-201. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2292-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageCzech
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * šport * Česko * koncepcie * kluby športové
    AnnotationMarketing využívajú športové kluby predovšetkým k získavaniu prostriedku pre zabezpečenie svojej činnosti. Poukázanie na problematiku spojenú s uplatňovaním marketingu a na rozdiely marketingových koncepcií športových klubov, ktoré majú v Českej republike podobu občianskych združení alebo obchodných spoločností a s tým v súvislosti i rozdielne marketingové prístupy.
    DatabaseARTICLES

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF78.8 KBfrom the EU IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.