Number of the records: 1  

Marketingový mix ako činiteľ dizajnu distribučného kanála

  1. Title Marketingový mix ako činiteľ dizajnu distribučného kanála
    Author infoPavol Kita
    Author Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document 7. medzinárodná vedecká konferencia doktorandov EDAMBA na Ekonomickej univerzite v Bratislave : zborník prác. S. 364-367. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1882-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords dizajn * kanály distribučné * marketing * marketing mix
    AnnotationSúvislosti medzi distribučným kanálom a jeho dizajnom. Štruktúra prvkov marketingového mixu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.