Number of the records: 1
Za volantem marketing a reklama
Title Za volantem marketing a reklama Author info Dušan Špak Author Špak Dušan Source document Marketing magazine. Roč. 12, č. 3 (březen 2008), s. 9-10. - Praha : Mladá fronta, 2008. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 629 - Technika dopravných prostriedkov Keywords priemysel automobilový * automobily osobné * značky výrobkov * reklama * marketing * ceny * Česko Annotation Unifikácia v automobilovom priemysle. Nový pohľad na automobily - komodita a spotrebný tovar. Hodnotenie reklamy na autá najvyššou známkou. Snaha o posilnenie imidžu značky v reklame. Úloha prírody v reklame na autá. Budúcnosť automobilového trhu. Hľadanie nových technológií a použitie alternatívnych palív. Expanzia čínskych automobilov. Zvýšený dovoz ojazdených áut na český trh. Automobil na dôležitom mieste v hierarchii hodnôt. Značka auta - otázka prestíže a spoločenského postavenia. Automobilový priemysel - líder českej ekonomiky. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2008: 1-5
article
Number of the records: 1