Number of the records: 1  

Za volantem marketing a reklama

  1. Title Za volantem marketing a reklama
    Author infoDušan Špak
    Author Špak Dušan
    Source document Marketing magazine. Roč. 12, č. 3 (březen 2008), s. 9-10. - Praha : Mladá fronta, 2008. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 629 - Technika dopravných prostriedkov
    Keywords priemysel automobilový * automobily osobné * značky výrobkov * reklama * marketing * ceny * Česko
    AnnotationUnifikácia v automobilovom priemysle. Nový pohľad na automobily - komodita a spotrebný tovar. Hodnotenie reklamy na autá najvyššou známkou. Snaha o posilnenie imidžu značky v reklame. Úloha prírody v reklame na autá. Budúcnosť automobilového trhu. Hľadanie nových technológií a použitie alternatívnych palív. Expanzia čínskych automobilov. Zvýšený dovoz ojazdených áut na český trh. Automobil na dôležitom mieste v hierarchii hodnôt. Značka auta - otázka prestíže a spoločenského postavenia. Automobilový priemysel - líder českej ekonomiky.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2008: 1-5

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.