Number of the records: 1  

The value creation process

  1. Title The value creation process
    TranslationProces tvorby hodnoty
    Author infoDagmar Lesáková
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document CRM 2008 : Customer Relationship Management ‘08 : the international scientific conference : proceedings of the abstracts organized in framework of grant GACR 402/06/0577 “Increase of Company Performance Efficiency through Differentiated CRM on the Basis of Customer Actual and Potential Value to a company” : September, 24th - 25th, 2008 Pardubice. S. 95-99. - Pardubice : Univerzity of Pardubice, 2008. ISBN 978-80-7395-130-6
    Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
    NoteVEGA 1/4582/07
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords hodnota * systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi * stratégia marketingová
    AnnotationPodstata hodnoty. Tvorba hodnoty cez "jadro" a rozšírenú ponuku. Úloha vzťahov vo vývoji hodnoty. Úloha kvality vo vývoji hodnoty. Prínos hodnoty. Stanovenie hodnoty. Tradičné nástroje stanovenia hodnoty pre zákazníka. Analýza trade-off.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 01589-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.