Number of the records: 1
Jak se rozhoduje zákazník
Title Jak se rozhoduje zákazník Author info Gustav Tomek, Věra Vávrová Author Tomek Gustav Co-authors Vávrová Věra Source document Marketing & komunikace. Roč. 18, č. 2 (2008), s. 8-11. - Praha : Česká marketingová společnost, 2008. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 159.9 - Psychológia Keywords nákup * rozhodovanie * správanie spotrebiteľa * produkty * hodnota tovaru * hodnota úžitková * manažment sortimentný Annotation Základom poznania nákupného rozhodovania je psychický proces, v ktorom pôsobí rad faktorov z oblasti ekonomickej, politicko-právnej a sociálnej. Poznanie prognózy nákupného a spotrebného chovania je jedným zo základných objektov skúmania v rámci manažmentu produktu. Definícia chovania pri voľbe produktu. Vnímanie úžitkovej hodnoty produktu zákazníkom. Požiadavky obchodu a spotrebiteľa. Poradie kritérií rozhodujúcich o nákupe. Predstava o vlastnej konkurenčnej výhode. Nákupné chovanie profesionála. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2008: 1-4
article
Number of the records: 1