Number of the records: 1  

Podpora predaja a jej význam v rámci stratégie marketingovej komunikácie

  1. Title Podpora predaja a jej význam v rámci stratégie marketingovej komunikácie
    TranslationSales promotion and the importance within marketing communication strategy
    Author infoKatarína Grančičová
    Author Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2009 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 14.5.2009 Bratislava. S. 139-143. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2009. ISBN 978-80-225-3738-5
    Výstup z projektu VEGA 1/4579/07 Diagnostikovanie hodnotových vzťahov a trhových aktivít v podniku
    NoteVEGA 1/4579/07
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords stratégia marketingová * nástroje marketingové * podpora predaja * dopyt spotrebiteľský * komunikácia marketingová
    AnnotationMarketingová komunikácia je dnes už asi neodmysliteľnou súčasťou každého podnikateľského subjektu, pričom jej tvorba a realizácia umožňuje využiť rad prvkov a nástrojov. Jedným z nich sú aktivity podpory predaja, ktorých význam neustále vzrastá. Podstata aktivít podpory predaja a ich porovnanie s ostatnými prvkami marketingovej komunikácie. Príčiny rastúceho významu tohto nástroja v modernom marketingu. Potreba jej integrácie s ďalšími prvkami marketingovej komunikácie, čím sa znásobuje celková účinnosť marketingovej komunikácie.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01014-011, FPM - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.