Number of the records: 1  

Role of Brand Loyalty in Purchase of Sports Shoes

  1. SYS0098564
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502083244.9
    100
      
    $a 20090722a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a HU
    200
    1-
    $a Role of Brand Loyalty in Purchase of Sports Shoes $f Marta Grossmanová, Mária Vojtková, Pavol Kita
    330
      
    $a Vernosť ako súčasť vzťahu zákazník - značka. Prístupy hľadania vernosti značke na báze vybraných premenných vo vzťahu zákazník - značka. Všeobecná metodológia výskumu. Hypotézy. Zvyšovanie významu značky v slovenskom maloobchode. Prípadová štúdia.
    463
    -1
    $1 011 $a 0133-0179 $1 200 1 $a Vezetéstudomány $v Évf. XL, sz. 6 (2009) s. 60-67 $1 210 $a Budapest $c Budapesti Corvinus egyetem $d 2009
    541
    1-
    $a Úloha vernosti značke pri kúpe športovej obuvi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003864 $a obuv
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006278 $a šport
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003002 $a kúpa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001078 $a analýza faktorová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006357 $a štúdie prípadové
    675
      
    $a 620.2 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000259 $x Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029411 $a Grossmanová $b Marta $p EUBUJA $9 33 $4 070 $T Ústav jazykov EU - zrušené
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048972 $a Vojtková $b Mária $f 1966- $p EUBFHIKSA $9 33 $4 070 $T Katedra štatistiky FHI
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $f 1977- $p EUBOBFKMA $9 34 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20090722 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.