Number of the records: 1
Role of Brand Loyalty in Purchase of Sports Shoes
SYS 0098564 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502083244.9 100 $a 20090722a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a HU 200 1-
$a Role of Brand Loyalty in Purchase of Sports Shoes $f Marta Grossmanová, Mária Vojtková, Pavol Kita 330 $a Vernosť ako súčasť vzťahu zákazník - značka. Prístupy hľadania vernosti značke na báze vybraných premenných vo vzťahu zákazník - značka. Všeobecná metodológia výskumu. Hypotézy. Zvyšovanie významu značky v slovenskom maloobchode. Prípadová štúdia. 463 -1
$1 011 $a 0133-0179 $1 200 1 $a Vezetéstudomány $v Évf. XL, sz. 6 (2009) s. 60-67 $1 210 $a Budapest $c Budapesti Corvinus egyetem $d 2009 541 1-
$a Úloha vernosti značke pri kúpe športovej obuvi 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003864 $a obuv 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006278 $a šport 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003002 $a kúpa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001078 $a analýza faktorová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006357 $a štúdie prípadové 675 $a 620.2 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000259 $x Náuka o tovare. Tovaroznalectvo 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029411 $a Grossmanová $b Marta $p EUBUJA $9 33 $4 070 $T Ústav jazykov EU - zrušené 701 -1
$3 eu_un_auth*p0048972 $a Vojtková $b Mária $f 1966- $p EUBFHIKSA $9 33 $4 070 $T Katedra štatistiky FHI 701 -1
$3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $f 1977- $p EUBOBFKMA $9 34 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20090722 $g AACR2
Number of the records: 1