Number of the records: 1
Výhody recese pro marketing?
Title Výhody recese pro marketing? Author info Přemysl Staroveský Author Staroveský Přemysl Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 5, č. 8 (Srpen 2009), s. 44-45. - Praha : Economia, 2009. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * produkty * ceny * kanály distribučné * rozpočty * výdavky * firmy * recesia Annotation Veľkým firmám prináša recesia veľa možností vo všetkých 4P marketingu. Investície do inovácií a vývoja nových produktov. Vyššia cenová elasticita a úspora výdavkov - možnosť zvýšenia zisku aj napriek nižším predajným cenám. Reorganizácia distribučných kanálov. Výdavky na marketingovú komunikáciu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2009: 8-12 + 5 príl.
article
Number of the records: 1