Number of the records: 1  

Výhody recese pro marketing?

  1. Title Výhody recese pro marketing?
    Author infoPřemysl Staroveský
    Author Staroveský Přemysl
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 5, č. 8 (Srpen 2009), s. 44-45. - Praha : Economia, 2009. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * produkty * ceny * kanály distribučné * rozpočty * výdavky * firmy * recesia
    AnnotationVeľkým firmám prináša recesia veľa možností vo všetkých 4P marketingu. Investície do inovácií a vývoja nových produktov. Vyššia cenová elasticita a úspora výdavkov - možnosť zvýšenia zisku aj napriek nižším predajným cenám. Reorganizácia distribučných kanálov. Výdavky na marketingovú komunikáciu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2009: 8-12 + 5 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.