Number of the records: 1
Analýza zákazníkov e-commerce webu
SYS 0101668 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240522075529.8 100 $a 20090917a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Analýza zákazníkov e-commerce webu $f Andrej Hriciga 301 $a VEGA 1/0557/08 330 $a Cieľ analýzy webu - porozumieť správaniu potenciálnych a reálnych zákazníkov a využiť túto vedomosť na optimalizáciu webu s cieľom zvýšiť príjmy plynúce z predaja. Výber kľúčových ukazovateľov, ktoré pomôžu odpovedať na otázky: kto sú zákazníci e-commerce webu, aké produkty si chcú kúpiť, čo na webe robia, kedy navštevujú web, odkiaľ prišli a prečo prišli na web. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0099296 $1 010 $a 978-80-225-2770-5 $1 200 1 $a Merkúr 2008 $b elektronický zdroj $e výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy $e Bratislava, 27. november 2008 $g zostavovateľské a grafické práce: Simona Škorvagová, Peter Verček, Peter Červenka, Marián Poláček $v S. 116-120 $1 210 $a Bratislava $c [Obchodná fakulta EU] $d 2008 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004246 $a počítače 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004797 $a predaj 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001109 $a analýzy 675 $a 681.3.004.14 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000371 $x Využitie počítačov 700 -1
$3 eu_un_auth*0019467 $a Hriciga $b Andrej $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20090917 $g AACR2
Number of the records: 1