Number of the records: 1  

Analýza zákazníkov e-commerce webu

  1. SYS0101668
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240522075529.8
    100
      
    $a 20090917a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Analýza zákazníkov e-commerce webu $f Andrej Hriciga
    301
      
    $a VEGA 1/0557/08
    330
      
    $a Cieľ analýzy webu - porozumieť správaniu potenciálnych a reálnych zákazníkov a využiť túto vedomosť na optimalizáciu webu s cieľom zvýšiť príjmy plynúce z predaja. Výber kľúčových ukazovateľov, ktoré pomôžu odpovedať na otázky: kto sú zákazníci e-commerce webu, aké produkty si chcú kúpiť, čo na webe robia, kedy navštevujú web, odkiaľ prišli a prečo prišli na web.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0099296 $1 010 $a 978-80-225-2770-5 $1 200 1 $a Merkúr 2008 $b elektronický zdroj $e výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy $e Bratislava, 27. november 2008 $g zostavovateľské a grafické práce: Simona Škorvagová, Peter Verček, Peter Červenka, Marián Poláček $v S. 116-120 $1 210 $a Bratislava $c [Obchodná fakulta EU] $d 2008 $1 215 $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004246 $a počítače
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004797 $a predaj
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001109 $a analýzy
    675
      
    $a 681.3.004.14 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000371 $x Využitie počítačov
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0019467 $a Hriciga $b Andrej $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20090917 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.