Number of the records: 1  

Implementácia koncepcie CRM v podmienkach bankových inštitúcií

  1. Title Implementácia koncepcie CRM v podmienkach bankových inštitúcií
    TranslationImplementation of CRM-concept in banking institutions
    Author infoZdenka Musová
    Author Musová Zdenka
    Source document Vzťahový marketing : osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu : monografický zborník vedeckých statí = research papers: monograph collection of scientific articles. S. 85-97. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2813-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * banky * klienti * konkurencieschopnosť
    AnnotationTeoretické východiská riadenia vzťahov so zákazníkmi. Porovnanie základných charakteristík klasického marketingu a CRM. Aplikácia CRM v bankovom sektore. Zásady CRM v bankách. Význam CRM pri segmentácii bankovej klientely. Problémy pri implikácii CRM v bankách.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.