Number of the records: 1  

Vybrané aspekty prístupu slovenských reštaurácií k spokojnosti zákazníka

  1. Title Vybrané aspekty prístupu slovenských reštaurácií k spokojnosti zákazníka
    TranslationSelected aspects of approach of Slovak restaurants towards customer`s satisfaction
    Author infoLujza Jurkovičová, Jana Sýkorová
    Author Jurkovičová Lujza EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Co-authors Sýkorová Jana EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. Roč. 2, č. 7 (2009), s. 92-101. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493
    Výstup z projektu VEGA 1/0228/08 Nové prístupy k riadeniu ponuky priemyselných podnikov
    NoteVEGA 1/0228/08
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords podnik priemyselný * reštaurácie * kvalita výrobkov * jedlá * spokojnosť zákazníkov
    AnnotationAnalýza postoja slovenských stravovacích zariadení k sledovaniu spokojnosti zákazníka s jedlom, ako aj zisťovanie významu vybraných položiek produktu v ich ponuke zákazníkom-
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01609-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2009: 5-8

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.