Number of the records: 1
Vybrané aspekty prístupu slovenských reštaurácií k spokojnosti zákazníka
Title Vybrané aspekty prístupu slovenských reštaurácií k spokojnosti zákazníka Translation Selected aspects of approach of Slovak restaurants towards customer`s satisfaction Author info Lujza Jurkovičová, Jana Sýkorová Author Jurkovičová Lujza EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Co-authors Sýkorová Jana EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Source document Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. Roč. 2, č. 7 (2009), s. 92-101. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0228/08 Nové prístupy k riadeniu ponuky priemyselných podnikov
Note VEGA 1/0228/08 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords podnik priemyselný * reštaurácie * kvalita výrobkov * jedlá * spokojnosť zákazníkov Annotation Analýza postoja slovenských stravovacích zariadení k sledovaniu spokojnosti zákazníka s jedlom, ako aj zisťovanie významu vybraných položiek produktu v ich ponuke zákazníkom- Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 01609-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2009: 5-8
article
Number of the records: 1