Number of the records: 1
Úloha inovácií v rozvoji firmy
Title Úloha inovácií v rozvoji firmy Author info Jozef Čimo, Miroslav Mariaš Author Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Mariaš Miroslav Source document Nové trendy v manažmente : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : Trenčín, 26. a 27. november 2008. S. 1-4. - Trenčín : Fakulta sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2008. ISBN 978-80-8075-370-2 Note VEGA 1/0557/08 "Inovácie marketingových a obchodných činností na pracovisku Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave" Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords stratégia inovačná * konkurencieschopnosť * inovácia * vývoj * kultúra podniková Annotation Inovačná stratégia firmy a postup strategického zamerania. Podniková kultúra a určenie cieľov dotvára budúci obraz podniku. Úloha inovácií a uvádzanie nových tovarov a služieb na trh. Aké produkty preferujú zákazníci ? Integrácia obchodu a marketingu, vývoja a výroby. Inovačný vývoj a hodnotový systém ľudí. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 00558-004, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1