Number of the records: 1  

Marketingové plánovanie a jeho vplyv na podnikovú stratégiu

  1. Title Marketingové plánovanie a jeho vplyv na podnikovú stratégiu : bakalárska práca
    Author infoSimona Jacková, škol. Beáta Gavurová
    Author Jacková Simona
    Another authors Gavurová Beáta (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Corporation Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra manažmentu
    Issue dataKošice, 2009. - 54 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number839918

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.1 MBfrom the EU IP address after logging in

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.