Number of the records: 1  

Analysis of the organic food marketing - chain store companies (South Bohemia)

  1. Title Analysis of the organic food marketing - chain store companies (South Bohemia)
    TranslationAnalýza predaja biopotravín - obchodné reťazce (južné Čechy)
    Author infoHana Doležalová, K. Pícha, J. Navrátil
    Author Doležalová Hana
    Co-authors Pícha K.
    Navrátil J.
    Source document Agricultural economics. Vol. 55, no. 9 (2009), s. 446-458. - Prague : Institute of Agricultural and Food Information, 2009. ISSN 0139-570X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Keywords bioprodukty * potraviny * predaj * predajcovia * reťazce obchodné * Česko
    AnnotationVýsledky dotazníkového výskumu (2007), ktorého cieľom bolo zmapovanie stratégie predaja biopotravín, sortimentnej skladby, podmienok a kultúry predaja v rámci jednotlivých reťazcov.
    URL http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/10700.pdf
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2009: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.