Number of the records: 1  

Riadenie vzťahov so zákazníkmi v programe Omega

  1. Title Riadenie vzťahov so zákazníkmi v programe Omega
    Parallel titleCustomer relationship management in the programm Omega
    Author infoVeronika Bodzsárová
    Author Bodzsárová Veronika EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku IV. : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : Bratislava, 4.11.2010 : zborník vedeckých príspevkov. S. 1-9. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2010. ISBN 978-80-225-3097-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systémy informačné * technológie informačné * konkurencieschopnosť * zisk
    AnnotationGenerovanie zisku a získavanie čo najväčšieho počtu zákazníkov je cieľom každého podniku. Systém CRM pri zabezpečovaní lepších vzťahov so zákazníkmi. Fázy CRM a jednotlivé časti obchodného cyklu. Voľba optimálneho CRM informačného systému.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00284-106, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.