Number of the records: 1
Prístupy vybraných krajín k jednotnej prezentácii štátu
Title Prístupy vybraných krajín k jednotnej prezentácii štátu Author info Boris Mattoš Author Mattoš Boris EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV Source document Medzinárodné vzťahy 2010 : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov z 11. medzinárodnej vedeckej konferencie : zámok Smolenice 2. - 3. december 2010. S. 474-481. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3172-6 Výstup z projektu VEGA 1/0763/10 Postavenie a úlohy diplomacie v procese jednotnej prezentácie štátu
Note VEGA 1/0763/10 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations Keywords štát * imidž * hodnota * prezentácia * Holandsko * Švédsko * Česko Annotation Tvorba imidžu krajiny a s tým spojená vonkajšia prezentácia štátu je komplexný fenomén. K jeho kreovaniu prispievajú mnohé, často aj neovplyvniteľné faktory, podieľajúce sa na výslednej hodnote značky štátu, ktorú je možné okrem iného sledovať prostredníctvom dvoch najznámejších indexov: Anholt – GfK Roper Nation Brands Index (NBI) a East West Global Index 200. V rámci prezentácie prístupu k vonkajšej prezentácii štátu sa autor zameral prístupy aplikované v Holandsku, Švédsku a Českej republike. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 00553-034, originál dokumentu
article
Number of the records: 1