Number of the records: 1
Nová média, nové příležitosti, nové otázky a problémy
Title Nová média, nové příležitosti, nové otázky a problémy Author info Pavol Mačinga Author Mačinga Pavol Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 7, č. 4 (Duben 2011), s. 14-16. - Praha : Economia, 2011. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 654 - Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania Keywords médiá * tlač * vydavateľstvá * noviny * televízia * internet * reklama * marketing * informácie * komunikácia Annotation Presun tradičných médií z ich "off-line" verzie a jednosmernej komunikácie smerom k on-line obsahu a vzájomnej interakcii s čitateľmi a divákmi. Niekoľko prístupov, ako sa vydavatelia stavajú k otázke on-line spravodajstva. Prepojenie tlačenej a internetovej verzie. Možnosť dohody vydavateľa s najväčšími webmi daného druhu. Ďalšia možnosť - akvizícia existujúceho úspešného projektu. Rokovanie vydavateľstiev priamo s potenciálnymi inzerentmi bez spoliehania sa na mediálnu agentúru. Využívanie televízie veľkými zadavateľmi reklamy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2011: 1-7 + 5 príl.
article
Number of the records: 1