Number of the records: 1
Uplatňovanie prienikovej stratégie spoločnosti Telefonica O2 Slovakia, s. r. o. na trhu produktov s dobíjaním kreditu
Title Uplatňovanie prienikovej stratégie spoločnosti Telefonica O2 Slovakia, s. r. o. na trhu produktov s dobíjaním kreditu Parallel title The Execution of the penetration strategy by Telefonica O2 Slovakia, s. r. o. on the credit recharge product market Author info Juraj Litomerický Author Litomerický Juraj EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Source document Zborník vedeckých statí 3. S. 54-57. - Nové Zámky : Vydavateľstvo IN DESIGN, s.r.o., 2011. ISBN 978-80-970404-1-3 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 621.39 - Oznamovacia elektrotechnika Keywords technológie komunikačné * telefón mobilný * siete mobilné * technika audiovizuálna * stratégia marketingová * boj konkurenčný * ceny konkurenčné Annotation Príchod nového mobilného operátora na slovenský trh. Telefonica O2 Slovakia a stratégia cenového zrovnoprávnenia volania do všetkých sietí. Marketingovo priemyselná jednoduchosť a prehľadnosť produktov i cien. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 00639-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1