Number of the records: 1  

Uplatňovanie prienikovej stratégie spoločnosti Telefonica O2 Slovakia, s. r. o. na trhu produktov s dobíjaním kreditu

  1. Title Uplatňovanie prienikovej stratégie spoločnosti Telefonica O2 Slovakia, s. r. o. na trhu produktov s dobíjaním kreditu
    Parallel titleThe Execution of the penetration strategy by Telefonica O2 Slovakia, s. r. o. on the credit recharge product market
    Author infoJuraj Litomerický
    Author Litomerický Juraj EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Source document Zborník vedeckých statí 3. S. 54-57. - Nové Zámky : Vydavateľstvo IN DESIGN, s.r.o., 2011. ISBN 978-80-970404-1-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 621.39 - Oznamovacia elektrotechnika
    Keywords technológie komunikačné * telefón mobilný * siete mobilné * technika audiovizuálna * stratégia marketingová * boj konkurenčný * ceny konkurenčné
    AnnotationPríchod nového mobilného operátora na slovenský trh. Telefonica O2 Slovakia a stratégia cenového zrovnoprávnenia volania do všetkých sietí. Marketingovo priemyselná jednoduchosť a prehľadnosť produktov i cien.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00639-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.