Number of the records: 1  

Vstup na zahraničný trh – ako sa rozhodujú slovenskí manažéri

  1. Title Vstup na zahraničný trh – ako sa rozhodujú slovenskí manažéri
    Author infoJana Magdolenová
    Author Magdolenová Jana
    Source document Finančný manažment a controlling v praxi. Č. 6 (2011), s. 339-344. - Bratislava : Iura Edition, 2011. ISSN 1337-7574
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords podnikanie v zahraničí * trh zahraničný * rozhodovanie manažérske * prieskum informačný * internacionalizácia * Slovensko
    AnnotationPrieskum týkajúci sa problematiky intrernacionalizácie slovenských podnikov. Cieľ prieskumu - zistiť, aké postupy uplatňujú manažéri v procese rozhodovania o internacionalizácii firmy, výber vhodného zahraničného trhu, formy pôsobenia na ňom a aké metódy na podporu rozhodovania v tomto procese využívajú. Kritériá rozhodovania pri výbere zahraničného trhu. Stupeň internacionalizácie slovenských firiem. Podpora rozhodovania o vstupe na zahraničný trh.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.