Number of the records: 1
CRM ako systém riadenia vzťahov so zákazníkmi
Title CRM ako systém riadenia vzťahov so zákazníkmi Parallel title Customer relationship management system Author info Kamila Rubaninská, Jana Onušková Author Rubaninská Kamila EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Onušková Jana Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-8. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3 Note IGM 2316069/10 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * nástroje marketingové * systém CRM * stratégia obchodná * skupiny cieľové * riadenie vzťahov so zákazníkmi Annotation Systém riadenia vzťahov so zákazníkmi, ako jedna z dominantných aktivít každej firmy. Meranie účinnosti a hodnotenie možností CRM systému v neustále sa meniacich podmienkach podnikania a trhového prostredia. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01865-051, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 297.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1