Number of the records: 1
Organizačné formy marketingového útvaru v podnikoch z pohľadu priority výskumu trhu a ich aplikácia v slovenskej ekonomike
Title Organizačné formy marketingového útvaru v podnikoch z pohľadu priority výskumu trhu a ich aplikácia v slovenskej ekonomike Author info Jarmila Tkáčiková, Štefan Jagerčík, Boris Ďurkech Author Tkáčiková Jarmila EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Jagerčík Štefan Ďurkech Boris Source document Zborník vojenskej akadémie. Roč. 2, č. 1 (1995), s. 233-242. - Liptovský Mikuláš : Vojenská akadémia SNP, 1995. ISSN 1335-0935 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E00 01498-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1