Number of the records: 1
Význam marketingu pre inováciu výrobkov
Title Význam marketingu pre inováciu výrobkov Author info Jozef Čimo Author Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Euromarketing - podnikateľská koncepcia pre spoločný trh Európskej únie : vedecký monografický zborník. S. 19-36. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3310-2 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Note VEGA 1/0047/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords podnik * marketing * marketing manažment * marketing mix * manažment inovačný * inovácia výrobkov Annotation Marketing a jeho úloha v rozvoji firmy. Úloha inovácií v rozvoji firmy. Potenciálne možnosti marketingu pri inovácii výrobkov. Systémové hodnotenie inovácie výrobku. Vzťahy útvaru marketingu k ostatným útvarom. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01828-003, originál dokumentu
article
Number of the records: 1