Number of the records: 1  

Marketingová stratégia firmy na zahraničnom trhu

  1. Title Marketingová stratégia firmy na zahraničnom trhu : bakalárska práca
    Author infoLucia Ďuranová, školiteľ: Jana Pásztorová
    Author Ďuranová Lucia
    Another authors Pásztorová Jana (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Issue dataBratislava, 2011. - 49 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number858054

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce821.4 KBfrom the EU IP address after logging in

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.