Number of the records: 1  

Analytický marketing trendy v bankovní praxi

  1. Title Analytický marketing trendy v bankovní praxi
    TranslationAnalytical marketing – trends in banking practice
    Author infoJiří Ochec
    Author Ochec Jiří
    Source document Ekonomika a management : vědecký časopis Fakulty podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze. Č. 4 (2011), s. 1-10. - Praha : Podnikohospodářská fakulta VŠE v Praze. ISSN 1802-8934
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * bankovníctvo * dáta * klienti
    AnnotationProblematika práce s klientskými dátmi. Popis metód využívaných pre analytické spracovanie zákazníckych informácií v súčasnej bankovníckej praxe. Príklady následného využitia v marketingu. Identifikácia rozsahu CRM programu v spoločnosti a prezentácia konkrétnych poznatkov pre využitie marketingovo-dátových analýz.
    DatabaseARTICLES

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF fulltext177.8 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.