Number of the records: 1  

Zmeny spotrebiteľského správania a ich vplyv na marketingové stratégie

  1. Title Zmeny spotrebiteľského správania a ich vplyv na marketingové stratégie : bakalárska práca
    Author infoZuzana Brathová, školiteľ: Janka Pásztorová
    Author Brathová Zuzana
    Another authors Pásztorová Janka (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Issue dataBratislava, 2012. - 57 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number862905

    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha19.2 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.2 MBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.