Number of the records: 1  

Kano model spokojnosti zákazníka v neziskovom sektore

  1. Title Kano model spokojnosti zákazníka v neziskovom sektore
    Parallel titleKano model of customer satisfaction in non-profit sector
    Author infoPaulína Krnáčová, Petra Lesníková
    Author Krnáčová Paulína EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Co-authors Lesníková Petra
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. S. 368-382. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords organizácie neziskové * správanie spotrebiteľa * spokojnosť zákazníkov * služby * spotreba * metódy * meranie
    AnnotationVýznam a dôležitosť využívania postupov na meranie spokojnosti zákazníkov v neziskových organizáciách. Stanovenie a kategorizovanie požiadaviek zákazníkov na základe aplikácie vybranej metódy merania spokojnosti zákazníkov.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 00820-046, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.