Number of the records: 1
Marketing na sociálnych sieťach: účinný prostriedok v časoch hospodárskej krízy
Title Marketing na sociálnych sieťach: účinný prostriedok v časoch hospodárskej krízy Parallel title Marketing on social networks: Effective means in times of crisis Author info Zuzana Lukačovičová Author Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. S. 470-483. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9 Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
Note VEGA 1/0612/12 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * marketing sieťový * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * internet * siete sociálne Annotation Vymedzenie problematiky a typológia sociálnych sietí. Základné oblasti, riziká a prednosti využitia sociálnych sietí v marketingu. Stratégia, na základe ktorej sa budú aktivity vyvíjať, aby boli v súlade s celofiremnou marketingovou stratégiou. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 00820-055, originál dokumentu
article
Number of the records: 1