Number of the records: 1
Aplikácia marketingových merných ukazovateľov v distribučnom kanáli
Title Aplikácia marketingových merných ukazovateľov v distribučnom kanáli Parallel title The Application of marketing measurement indicators in distribution channels Author info Milan Oreský, Renáta Mašánová Author Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Mašánová Renáta Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. S. 536-553. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9 Note VEGA 1/0418/1 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * nástroje marketingové * výskum marketingový * skupiny cieľové * stratégia obchodná * stratégia distribučná Annotation Marketingové výdavky ako plnohodnotná investícia firmy s dopadom na budúcu úspešnosť firmy v turbulentnom trhovom prostredí. Výskum využitia merných ukazovateľov, a to konkrétne indexu udržania zákazníkov/indexu retencie a indexu získania (nových) zákazníkov. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 00820-062, originál dokumentu
article
Number of the records: 1