Number of the records: 1  

Seniori ako cieľová skupina pre obchod a marketing

  1. SYS0162521
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502072820.5
    100
      
    $a 20121128d2012łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Seniori ako cieľová skupina pre obchod a marketing $f Monika Matušovičová
    330
      
    $a Súčasný trend starnutia obyvateľstva, základné pojmy súvisiace s problematikou aktívneho starnutia dnešných seniorov. Seniori ako cieľová skupina. Segmentácia trhu seniorov podľa veku, podľa fázy životného cyklu, podľa životného štýlu. Seniori ako zákazníci budúcnosti.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0161584 $1 010 $a 978-80-225-3481-9 $1 200 1 $a Determinanty osobnej spotreby a spotrebiteľského správania seniorov $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0612/12 $f kolektív $v S. 28-36 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2012 $1 215 $a CD-ROM [74 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005662 $a seniori
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005650 $a segmentácia trhu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005840 $a marketing nákupný
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049024 $a Matušovičová $b Monika $f 1967- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20121128 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.