Number of the records: 1
Seniori ako cieľová skupina pre obchod a marketing
SYS 0162521 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502072820.5 100 $a 20121128d2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Seniori ako cieľová skupina pre obchod a marketing $f Monika Matušovičová 330 $a Súčasný trend starnutia obyvateľstva, základné pojmy súvisiace s problematikou aktívneho starnutia dnešných seniorov. Seniori ako cieľová skupina. Segmentácia trhu seniorov podľa veku, podľa fázy životného cyklu, podľa životného štýlu. Seniori ako zákazníci budúcnosti. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0161584 $1 010 $a 978-80-225-3481-9 $1 200 1 $a Determinanty osobnej spotreby a spotrebiteľského správania seniorov $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0612/12 $f kolektív $v S. 28-36 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2012 $1 215 $a CD-ROM [74 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005662 $a seniori 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005650 $a segmentácia trhu 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*0005840 $a marketing nákupný 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0049024 $a Matušovičová $b Monika $f 1967- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20121128 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1