Number of the records: 1
Vybrané formy elektronického marketingu
Title Vybrané formy elektronického marketingu Parallel title Selected forms of electronic marketing Author info Magdaléna Cárachová Author Cárachová Magdaléna EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Source document Trendy a inovácie v internetovej podpore podnikania a vzdelávania : recenzovaný zborník [príspevkov] : II. medzinárodná vedecká internetová videokonferencia vedeckých pracovníkov a doktorandov : 7. november 2012, [virtuálne EU Bratislava]. S. 1-8. - [Bratislava] : [Vydavateľstvo EKONÓM], [2012]. ISBN 978-80-225-3553-3 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords firmy * marketing elektronický * marketing strategický * marketing virálny * podpora podnikania * internet Annotation Elektronický marketing - pojem, výhody. Internetový marketing. Vybrané formy e-marketingu : Bannerová reklama, search engine marketing, mobilný marketing, virálny marketing. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 01626-003, originál dokumentu
article
Number of the records: 1