Number of the records: 1  

Vybrané formy elektronického marketingu

  1. Title Vybrané formy elektronického marketingu
    Parallel titleSelected forms of electronic marketing
    Author infoMagdaléna Cárachová
    Author Cárachová Magdaléna EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Source document Trendy a inovácie v internetovej podpore podnikania a vzdelávania : recenzovaný zborník [príspevkov] : II. medzinárodná vedecká internetová videokonferencia vedeckých pracovníkov a doktorandov : 7. november 2012, [virtuálne EU Bratislava]. S. 1-8. - [Bratislava] : [Vydavateľstvo EKONÓM], [2012]. ISBN 978-80-225-3553-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords firmy * marketing elektronický * marketing strategický * marketing virálny * podpora podnikania * internet
    AnnotationElektronický marketing - pojem, výhody. Internetový marketing. Vybrané formy e-marketingu : Bannerová reklama, search engine marketing, mobilný marketing, virálny marketing.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 01626-003, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.